Onko mistään saatavilla suomenkielisenä DVD tallenteena lasten animaatiokertomusta "Leikkitiikeri Luukas"?

Kysytty

Onko mistään saatavilla suomenkielisenä DVD tallenteena lasten animaatiokertomusta "Leikkitiikeri Luukas"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Leikkitiikeri Luukas" löytyy vain videokasettina. DVD-tallenteena sitä ei ole. Jos video käy, se on mahdollista kaukolainata lähimmän kirjaston kautta.