Etsin vanhaa piirrettyä (Looney tunes tekemä todennäköisesti). Tämä näkyi vielä monta kymmentä vuotta sitten TV:ssä joskus 80-luvun loppu /90-luvulla, mutta…

Kysytty

Hei

Etsin vanhaa piirrettyä (Looney tunes tekemä todennäköisesti).

Tämä näkyi vielä monta kymmentä vuotta sitten TV:ssä joskus 80-luvun loppu /90-luvulla, mutta nykyään varmaakin pelkkä sensuuri estää näyttämästä.

Kertomuksessa hiiri asuu talossa ja talossa asuva isäntä (tai muu piirroshahmo) yrittää päästä hiirestä kokonaan eroon.
Hiiri ei tästä pidä ja sitoo talon omistajan kiinni kiikkustuoliin. Tämän jälkeen hiiri lähtee talosta, mutta alkaa ajattelemaan etttä sidottu nälkiintyy kiikkustuoliin ja muuttuu luurankoksi kiikkustuoliin, koska kukaan ei tule irroittamaan

Hiiri taisi lopulta palata taloon ja asukaskin oli päässyt irti kiikkustuolista ilman vahinkoja

Sen verran muistelisin että esitettiin muiden yhteydessä, Repe Sorsa ainakin oli marssilaisen kanssa tukkanuottasilla, mutta se oli kokonaan eri jakso.

Löytyisikö nälllä tätä vanhaa piirrettyä

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet tähän kysymykseen vastausta. Ehkä joku Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun lukijoista tietäisi tähän vastauksen?