Otsikko
Olen joskus 90-luvulla katsonut videokasetilta piirrossarjaa, jossa olivat Kivisten ja Sorasten päähahmot eli Retu, Vilma, Tahvo ja Betty lapsina. Mikä tämän…

Kysytty

Olen joskus 90-luvulla katsonut videokasetilta piirrossarjaa, jossa olivat Kivisten ja Sorasten päähahmot eli Retu, Vilma, Tahvo ja Betty lapsina. Mikä tämän sarjan nimi on ja milloin se on tuotettu ja montako jaksoa siinä on?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on todennäköisesti Kivisten ja Sorasten spin-off -sarja Kivikylän mukulat (The Flintstone Kids). Sarjaa tehtiin vuosina 1986-1988 yhteensä 34 jaksoa.

https://www.imdb.com/title/tt0240265/