Terveiset, :) Pahoittelut skandit. Haluan tiedustella mikali on olemassa mikrofilmilla Mika Waltarin kirjoitus Helsingin Sanomiin, Simo Hayhan Joululahja…

Kysytty

Terveiset, :)

Pahoittelut skandit.

Haluan tiedustella mikali on olemassa mikrofilmilla Mika Waltarin kirjoitus Helsingin Sanomiin, Simo Hayhan Joululahja Suomen kansalle, Joulukuussa 1940-1944.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa sinun on mahdollista lukea mikrofilminlukulaitteella Helsingin Sanomia kyseisiltä ajoilta. Sinun täytyy pyytää kyseisten vuosien Helsingin Sanomien mikrofilmit varastosta ja varata samalla mikrofilminlukulaite. Voit tehdä tämän paikan päällä pääkirjaston tieto-osastolla tai puhelimitse (02-2620629 tai 02-2620630). Filmit noudetaan seuraavaksi arkipäiväksi. Mikäli tarvitset opastusta lukulaitteen käytössä, mainitse asia varatessasi aikaa.