Tervehdys! Tietäisittekö te minkä niminen kappale on Simpauttaja elokuvassa, kun Impaa Ryynänen laulaa tämän säkeistön:Humikosan, Humikosan, on tytön nimi jota…

Kysytty

Tervehdys!
Tietäisittekö te minkä niminen kappale
on Simpauttaja elokuvassa, kun Impaa Ryynänen laulaa tämän säkeistön:Humikosan, Humikosan, on tytön nimi jota yhä rakastan...Haluaisin tietää kyseisen kappaleen esittäjän ja kappaleen nimen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on 'Tango Humiko'. Säv. Rauni Autio, san. Saukki.
Kuuluisaksi tangon tahdittajaksi kappale tuli 1960-luvulla
Reijo Taipaleen esittämänä (ensilevytys 1963).
Myöhemmin myös muutamat muut ovat sen levyttäneet, mm. Taneli Mäkelä.
Kokoelmistamme löytyvät molempien esitykset.

27 ääntä

Kommentit

Minkä nimisen jenkan Otto tanssi, ensin yksin, sitten jatkoi äitinsä kanssa?