60-70 luvulla suomalainen artisti? Teksti: "Malagan viinin huumaa soinnissa kielte on poltetta ... kuumaa Granadan auringon, on kaukana tumma etelän yö..."

Kysytty

60-70 luvulla suomalainen artisti? Teksti: "Malagan viinin huumaa soinnissa kielte on poltetta ... kuumaa Granadan auringon, on kaukana tumma etelän yö..."

Vastaus

Vastattu

Taitaisi olla Tango Mandolino, esimerkiksi Taisto Tammi on esittänyt kyseistä kappaletta.

Kyseinen kappale löytyy esimerkiksi Taisto Tammen cd-levyltä '20 suosikkia : Muistojeni ruusut', jossa on hänen kappaleitaan vuosilta 1964-1976.