Onko täänne tuloss aenrique iglesiaskesen kokoelma levyä lainattavaksi

Kysytty

onko täänne tuloss aenrique iglesiaskesen kokoelma levyä lainattavaksi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Moi,

Tarkoitat varmaankin artistia nimeltä Enrique Iglesias.
Häneltä on juuri ilmestynyt uusi kokoelma-cd nimeltään "95/08 Exitos".
Levyllä on Enriquen uran espanjankielisiä ykköshittejä alkaen vuodesta 1995.

Tällä hetkellä tuota levyä ei ole tilattu yhteenkään Helmet-kirjastoon.
Luulisin kuitenkin tuonkin levyn tulevan lähitulevaisuudessa kirjastoon,
joten kehoitan tarkkailemaan Helmet-uutuuslistaa cd-äänitteiden osalta.

Linkki Helmetin uutuusluetteloon: http://www.helmet.fi/ftlist*fin