Syyrialainen dokumentti the Cave. Mikä on kapoale joja soi elokuvan lopputekstien aikana? Siinä laulaa nainen englanniksi. Kuuntelin dokumentin virallisen…

Kysytty

Syyrialainen dokumentti the Cave. Mikä on kapoale joja soi elokuvan lopputekstien aikana? Siinä laulaa nainen englanniksi. Kuuntelin dokumentin virallisen soundtrackin, jossa kapoaletta ei ollut! please help!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tietoa kappaleesta emme löytäneet. Tietäisikö joku lukijoistamme? Vastauksia on mahdollista kommentoida.