Teen tutkielmaa yhdistys/järjestösektorille. Tarvitsisin tietoa yhdistyksen johtajuuteen liittyen, esimiestyöhön ym.

Kysytty

Hei

Teen tutkielmaa yhdistys/järjestösektorille. Tarvitsisin tietoa yhdistyksen johtajuuteen liittyen, esimiestyöhön ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla on joitakin järjestötoimintaan ja johtamiseen liittyviä kirjoja. Voit tarkistaa löytyykö niitä Akaan tai sen lähiseutujen kirjastoista:

Ilvonen, Anne: Miten johdan? : yhdistystoiminnan johtamisopas (Helsinki, OK-opintokeskus, 2011)

Somerkivi, Pirjo: Johtajana järjestössä (Helsinki, Pirjo Somerkivi, 2011)

Salminen, Olavi E.: Palveleva johtajuus : miten johdan itseäni ja muita (Aikamedia 2011)

Litmanen, Pekka: Urheilujohtamisen ooppera (Magentum 2008)

Loimu, Kari: Yhdistystoiminnan käsikirja (Helsinki, WSOYPro, 2010)

Loimu, Kari: Johda yhdistyksesi menestykseen : puheenjohtajan käsikirja (Helsinki, WSOYpro, 2005)

https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/akaan_kirjasto

Voit hakea lisää yhdistelemällä seuraavia asiasanoja: johtaminen, esimiestyö, esimiestaidot, johtajat, järjestöt, järjestötoiminta

Internetissä:
http://www.yhdistystieto.fi/