Teen kandidaatintyötä huoltoasemien sääntelystä 1950-luvulta eteenpäin. Minkälaista aineistoa eduskunnan kirjastossa / arkistossa olisi aiheeseen liittyen?…

Kysytty

Hei,

Teen kandidaatintyötä huoltoasemien sääntelystä 1950-luvulta eteenpäin. Minkälaista aineistoa eduskunnan kirjastossa / arkistossa olisi aiheeseen liittyen? Lähinnä olen kiinnostunut huoltoasemia ja liikennerakentamista käsittelevistä komiteamietinnöistä tai vastaavista julkishallinnon asiakirjoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Tähän on jo kerran vastattu, mutta tässä lisätietoa.

Eduskunnan kirjastosta löytyvää aineistoa voi etsiä verkkosivuiltamme www.eduskunta.fi/kirjasto löytyvästä Selma-kokoelmatietokannasta. Hakusanaksi voi kirjoittaa Selmaan esimerkiksi huoltoasem? – tällä haulla löytyy neljä lähdettä.

Jos sinulla on mielessä joku tietty laki tai asetus, jonka muutoksista ja voimaantulosta haluat tietoa, kehottaisin käyttämään Finlexin säädösmuutosten hakemistoa: http://www.finlex.fi. Sen ja muiden oikeudellisen tiedon tiedonlähteisiin löytyy verkkosivuiltamme opas: http://lib.eduskunta.fi/Resource.phx/kirjasto/oikeudellinentieto/koulut….

Jos osaat kertoa tarkemmin etsimästäsi asiakirjasta, voimme auttaa sen etsimisessä.