Otsikko
Täytän 70 vuotta tammikuun 5. Onko mahdollista saada Helsingin Sanomien ja/tai Hufvudstads Bladet'in numero 5 tammikuuta 1943. Pääuutiset riittäisivät.

Kysytty

Täytän 70 vuotta tammikuun 5. Onko mahdollista saada Helsingin Sanomien ja/tai Hufvudstads Bladet'in numero 5 tammikuuta 1943. Pääuutiset riittäisivät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa on mikrofilmeinä Helsingin Sanomat ja Hufvudstadsbladet. Niitä lähetetään kaukolainaksi pääkaupunkiseudun ulkopuolelle oman lähikirjaston kautta. Jos kirjastossanne on mikrofilmien lukulaite, lainataan mikrofilmi, jos ei ole, lähetetään kopiot. Kysykää kaukopalvelusta ja maksuista lähikirjaston kautta.