Haluaisin tilata lp-levyn Historiallisia levytyksiä : Osa 2 joka on saatavissa Nurmeksen kirjastossa. Julkaisijan tunnus on EMI 5E 048-34269 M. Kirjaston…

Kysytty

Haluaisin tilata lp-levyn Historiallisia levytyksiä : Osa 2 joka on saatavissa Nurmeksen kirjastossa. Julkaisijan tunnus on EMI 5E 048-34269 M. Kirjaston tunnus on 78.5 HIS. Onnistuisiko tämän tilaaminen tällä viikolla torstaihin mennessä? Kotikirjastoni on Kuusankosken kirjasto.

Ystävällisin terveisin,
Leena Heikkilä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ota yhteyttä kirjastoosi ja pyydä kyseinen levy kaukolainaksi. Se näkyi olevan myös Lahdesta saatavissa. Lahti on kehittäjäkirjasto eikä se peri kaukolainamaksuja. Kyyti.fi sivuilta löytyy kaukopalvelulomake, jolla voit tilata kyseisen äänitteen tai asia hoituu myös vaikka soittamalla Kuusankosken kirjastoon. Kaukolainat kulkevat postipaketteina.