Onko Michael Palinin kirjaa Erebus lainattavissa Kouvolan alueelta

Kysytty

Onko Michael Palinin kirjaa Erebus lainattavissa Kouvolan alueelta

Vastaus

Vastattu

Kirjaa ei löydy Kymenlaakson kirjastoista löydy, mutta se on mahdollista kaukolainata, koska näytti että Helsingistä kirja löytyy. Kaukolainata voit käymällä lähimmässä kirjastossasi ja tekemällä kaukolainapyynnön tai täyttämällä kaukolainapyyntölomakkeen netissä.