Tarvitsisin vihjeitä helppolukuisista suomalaisista rakkausromaaneista, joita voisi lähettää parikymppiselle espanjankieliselle naiselle, joka opiskelee suomea…

Kysytty

Hei,
tarvitsisin vihjeitä helppolukuisista suomalaisista rakkausromaaneista, joita voisi lähettää parikymppiselle espanjankieliselle naiselle, joka opiskelee suomea. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helppolukuisia rakkausromaaneja parikymppiselle voisivat olla esimerkiksi Tuija Lehtisen romaanit. Esimerkiksi Nappikaupan naiset (Otava, 2009), Suklaapolkuja (Otava, 2008), Franseska (Otava, 2007)

Sopiva voisi olla myös Kira Poutasen sarja: Rakkautta au lait (WSOY, 2009), Rakkautta al dente (WSOY, 2010), Rakkautta on the rocks (WSOY, 2011).

Myös Enni Mustosen Morsiuskesä voisi olla tarkoitukseen sopiva teos. Jos lisäksi on kiinnostunut Suomen historiasta, niin Enni Mustosen Järjen ja tunteen tarinat -sarja on kiinnostava.