Etsin kirjaa joka on todennäköisesti Harlequin-kirja, jossa romantiikkaa.

Kysytty

Etsin kirjaa joka on todennäköisesti Harlequin-kirja, jossa romantiikkaa. Kirjassa nainen on mennyt ehkä töiden takia ulkomaille hotelliin lähelle rantaa. Hänen viereiseen huoneeseen, josta on ovi viereiseen huoneeseen muuttaa mies jonka kanssa nainen lopulta päätyy sänkyyn ja ehkä suhteeseen. Paikassa on juuri tapahtumassa raakoja murhia joihin liittyy ehkä raiskaus ja nainen löytää yhden ruumiin rannalta pienestä varastomökistä

Vastaus

Vastattu

Harlequin-sarjan kirjoja on hankittu vain vähän kirjastoihin, joten niiden löytäminen meidän järjestelmistämme on hankalaa. Harlequin-sarjalla on  sivusto, jossa pääsee selaamaan uusien kirjojen lisäksi vanhempien kirjojen arkistoa. Löytäisitköhän etsimäsi kirjan sieltä? Pääset tutkimaan arkistoa tällä nettisivulla.