Voisitteko nimetä taiteilijoita, jotka ovat maalanneet omenoita? Omenapuut, omenat, omenanraadot ja siemenkodat käyvät. Aikakaudella tai tyylisuunnalla ei ole…

Kysytty

Voisitteko nimetä taiteilijoita, jotka ovat maalanneet omenoita? Omenapuut, omenat, omenanraadot ja siemenkodat käyvät. Aikakaudella tai tyylisuunnalla ei ole varsinaisesti väliä. Paljon kiitoksia.

Vastaus

Vastattu

Google-hakujen lisäksi Finna-palvelusta löytyy haulla "omena maalaukset" muun muassa suomalaiset taiteilijat Maila Järvinen, Lauri Rissanen, Eija-Liisa Löyttyniemi, Gunvor Ekroos, Tapani Raittila, Toini Markkanen, Ritva-Päivi Rantanen, Aimo Kanerva ja Pirkko Valo

https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=omena*+maalaukset&type=AllF…