Otsikko
Tarkoitukseni olisi toimittaa mahdollisimman monen kirjaston ilmoitustauluille ilmoitus weppisivuistani. Voinko toimittaa ilmoituksen jonnekin siten, että…

Kysytty

Tarkoitukseni olisi toimittaa mahdollisimman monen kirjaston ilmoitustauluille ilmoitus weppisivuistani.

Voinko toimittaa ilmoituksen jonnekin siten, että ilmoitus jaettaisiin kaikkiin kirjastoihin pyynnöllä laittaa se ilmoitustaululle.

Lisäksi kysyisin, että paljonko se maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoilla ei ole yhteistä markkinointilistaa olemassa, joten niitä on lähestyttävä erikseen. Jokainen kirjasto myös päättää itse, mitä ilmoitustaululle laitetaan. Sinun kannattaa siis lähestyä suoraan niitä kirjastoja, joihin haluaisit ehdottaa ilmoitustasi. Kirjastojen yhteystiedot löydät Kirjastohakemistosta, http://hakemisto.kirjastot.fi .