Mikä/mitkä kirjat käsittelisivät nykypäivän Koreoita, Kiinaa,Japania,ym.kiitos etukäteen.

Kysytty

Mikä/mitkä kirjat käsittelisivät nykypäivän Koreoita, Kiinaa,Japania,ym.kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pirkanmaan kirjastojen Piki-verkkokirjaston kautta voi tehdä hakuja aiheesta. Hakusanana voi käyttää maan nimeä tai laajemmin sanaa Aasia ja rajata haluamallaan tavalla haun jälkeen sivun oikeasta reunasta  esim. tietokirjallisuuteen ja kirjoihin. Voi myös hakea kahdella hakusanalla ja rajata tulosta näin etukäteen, esim. Japani matkaoppaat.  Näitä maita käsitteleviä kirjoja on paljon, esim. hakusanalla Kiina rajattuna kirjohin löytyy Piki-kirjastoista 1786 kirjaa.

Piki-verkkokirjasto löytyy alta:

https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena