Otsikko
Tapiolan kirjastossa on lainattava esine Ryobi puukkosaha, mutta se on ollut jo puolivuotta tilassa "käsittelyssä". Voisiko kirjaston lainattaviin esineisiin…

Kysytty

Tapiolan kirjastossa on lainattava esine Ryobi puukkosaha, mutta se on ollut jo puolivuotta tilassa "käsittelyssä". Voisiko kirjaston lainattaviin esineisiin hankkia toisenkin puukkosahan?

Vastaus

Vastattu

Ihan uusi puukkosahamme saadaan Tapiolassa kuluvalla viikolla lainattavaksi. Kun puukkosahan tila on Helmet.fi -haussa HYLLYSSÄ ja olette lähdössä noutamaan sitä lainattavaksi, voitte soittaa Tapiolan kirjastoon niin otamme työkalun syrjään odottamaan noutoanne. Tervetuloa kirjastoon.