Mistä kirjastosta voin lainata pistosahan Espoossa, Kauniaisissa tai Helsingissä? Kuinka työkalujen lainaus toimii? Voiko varata netissä?

Kysytty

Mistä kirjastosta voin lainata pistosahan Espoossa, Kauniaisissa tai Helsingissä?
Kuinka työkalujen lainaus toimii? Voiko varata netissä?

Vastaus

Vastattu

Työkaluja ei toistaiseksi ole kovin paljon lainattavana Helmet-kirjastoissa eikä muuallakaan, sillä yleisten kirjastojen ainoa pistosaha näyttää olevan Frank-monihaun mukaan Tapiolan kirjastossa Espoossa.

Helmet-kirjastojen nettihakusivulla osoitteessa www.helmet.fi voi etsiä hakusanalla "pistosaha" ja kun esineen tila on "HYLLYSSÄ" se löytyy silloin kirjastossa lainattavaksi.

Tällä hetkellä, ti 28.7. klo 18:50 on pistosaha lainassa, silloin näkyy ERÄPÄIVÄ sekä lainan erääntymisen päivämäärä ks. linkki https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2267378__St%3A%28pistosaha%29__Orightresult__X6?lang=fin&suite=cobalt

2 ääntä

Kommentit

Hei, tiedustelin 29. marraskuuta pistosahaa Tapiolan kirjastosta. Kerrottiin, että ainoa pistosaha oli lainassa.
Lainaajan olisi pitänyt palauttaa tuote 7.marraskuita. Heikkoa toimintaa. Lainaaja näyttää olevan välinpitämätön tai ehkä vakavasti sairastanut.