Onko mahdollista tarkistaa kirjastokortilla olevia tietoja kotoa internetissä, vai voiko ne tarkistaa vain paikan päällä asiakaspäätteeltä?

Kysytty

Onko mahdollista tarkistaa kirjastokortilla olevia tietoja kotoa internetissä, vai voiko ne tarkistaa vain paikan päällä asiakaspäätteeltä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen kirjastojärjestelmä antaa tällä hetkellä mahdollisuuden katsella internetissä aineoastaan aineiston ajan tasalla olevia saatavuustietoja.
Omia asiakastietoja voi katsella kirjaston asiakaspäätteellä. Tiedot avautuvat kirjastokortin numerolla ja kirjastosta saatavalla henkilökohtaisella tunnusluvulla.