Yritän saada lainojani uusituksi Myyrmäen kirjastoon, mutta tietojani ei tunnisteta, vaikka uskon laittavani ne oikein. Miten ratkaisen pulman?

Kysytty

Yritän saada lainojani uusituksi Myyrmäen kirjastoon, mutta tietojani ei tunnisteta, vaikka uskon laittavani ne oikein. Miten ratkaisen pulman?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pulmasi ratkeaa parhaiten käymällä lähikirjastossasi paikan päällä. Tietoturvasyistä tunnuslukua tai muita rekisteritietoja ei voi muuttaa verkon kautta tai puhelimitse(osoitteenmuutosta lukuunottamatta). Ota kirjastokäynnille kirjastokortti ja henkilöllisyystodistus mukaan.