Tervehdys Olen ollut innokas kirjaston käyttäjä vuosikymmeniä. Helmetin käyttö on ollut minulle mieluisaa. Mutta sairaustapauksen vuoksi en ole sitä käyttänyt…

Kysytty

Tervehdys

Olen ollut innokas kirjaston käyttäjä vuosikymmeniä. Helmetin käyttö on ollut minulle mieluisaa. Mutta sairaustapauksen vuoksi en ole sitä käyttänyt vuoteen yhtään kertaa. Eräänä päivänä ajattelin katsoa mitä uutuusmusiikkia uutuuksilla on tarjottavana, mutta Helmetin muutosten takia en löytänyt uutuusosiota. En tiedä onkohan vika minussa vai ...Voisitkohan auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen musiikkiuutuudet löytyvät seuraavasti:

Vieritetään HelMet-palvelusivuston etulehteä alaspäin kohtaan "Uutuudet". Kuvassa on aina neljän kirjan kansikuva. Klikkaamalla kohdasta "Uutudet" aukeaa sivu, jolla on paljon linkkejä eri aineistoryhmien uutuuslistoihin. Sama sivu aukeaa myös linkistä "Lisää uutuuksia". Musiikkiuutuudet löytyvät aukeavan sivun oikeasta laidasta. Kustakin linkistä ("pop ja rock", "jazz ja blues" jne.) aukeaa puolestaan lista uusimmista hankinnoista.

http://www.helmet.fi/fi-FI
http://luettelo.helmet.fi/screens/uutuudet_fin.html