Tiedustelisin kirjallisuutta liittyen aiheisiin ostomyynti ja myyntitilaukset. Olen vasta alkanut työskentelemään firmassa joka toimii netissä ja asiakkaat…

Kysytty

Hei
Tiedustelisin kirjallisuutta liittyen aiheisiin ostomyynti ja myyntitilaukset.
Olen vasta alkanut työskentelemään firmassa joka toimii netissä ja asiakkaat tilaavat tavarat nettisivuiltamme.
Itse olen ostotiimissä töissä ja kaipaisin tähän liittyvää kirjallisuutta eli myös nettimyyntiin liittyvä kirjallisuus kiinnostaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutama kirja, joista voisi olla hyötyä:

- Tehokkaan hankinnan työkalut / Terttu Huuhka (2017)

- Biteistä bisnestä! : digitaalisen liiketoiminnan käsikirja / Mika Ruokonen (2016)