Talomme edellisellä omistajalla oli pari yritystä joiden toiminta ilmeisesti passiivista. Joitakin kirjeitä vuodessa on tullut, oletettavasti tiliotteita tms…

Kysytty

Hei, talomme edellisellä omistajalla oli pari yritystä joiden toiminta ilmeisesti passiivista. Joitakin kirjeitä vuodessa on tullut, oletettavasti tiliotteita tms. Olemme kirjoittanert kuoriin että osoite on muuttunut eikä uutta osoitetta tiedossa ja pudottanert ne postin laatikkoon. Edellisen omistajan yhteystietoja ei tunnu löytyvän mistään. Miten saamme nämä yritykset siirrettyä pois osoitteeltamme? Olemme asuneet talossamme 7 vuotta joten asia olisi hyvä saada kuntoon....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa katsoa PRH:n sivua: Virheellinen osoite yrityksen tai yhdistyksen tiedoissa

https://www.prh.fi/fi/tietoa_prhsta/tietosuoja/virheellinen_tieto/virhe…