Tahtoisin tietää, mitä lehtiä HKI, Itäkeskuksen kirjastossa voi lukea? Erityisesti vironkieliset lehdet kiinnostaisivat.

Kysytty

Tahtoisin tietää, mitä lehtiä HKI, Itäkeskuksen kirjastossa voi lukea? Erityisesti vironkieliset lehdet kiinnostaisivat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itäkeskuksen kirjastoon tulee kaksi vironkielistä lehteä, Eesti ekspress ja Eesti naine.

Itäkeskuksen lehtikokoelma on hyvin laaja, joten listaa siitä ei kannata tehdä. Voit tarkastella Itäkeskuksen lehtivalikoimaa Helmet-haulla, kun kirjoitat Helmet-hakuun hakusanan lehti ja valitset hakutulossivun vasemmassa laidassa olevista rajoittimista sijaintikirjastoksi Itäkeskuksen.

http://www.helmet.fi/fi-FI