Otsikko
Onko Pohjois-Haagan tai Kannelmäen kirjastossa luettavana Parnasso-lehti, missä on Ville Hytösen essee Virossa olemisesta?

Kysytty

Onko Pohjois-Haagan tai Kannelmäen kirjastossa luettavana Parnasso-lehti, missä on Ville Hytösen essee Virossa olemisesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parnasson numeron 4/2018 teeemana on Viro. Lehdessä on Ville Hytösen juttu Frank ja Frank Virossa : Kuinka minusta tuli vironsuomalainen. Tarkoittanet tätä artikkelia.

Parnasso tulee Pohjois-Haagan kirjastoon. Kannelmäen kirjastoon sitä ei ole tilattu. Koska kyseessä on tuorein numero, sitä ei vielä saa kotilainaan, mutta lehden voi lukea kirjastossa. Varmistin vielä, että Parnasso 4/2018 on Pohjois-Haagan kirjastossa paikalla, niin kuin kuuluukin.

http://www.helmet.fi/fi-FI