Otsikko
Tahtoisin tietää mistä löydän tietoa etunimien alkuperästä ja siitä mitä ne tarkottavat?

Kysytty

Tahtoisin tietää mistä löydän tietoa etunimien alkuperästä ja siitä mitä ne tarkottavat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haapajärven kirjastossa on paikalla monta hyvää etunimikirjaa : Vilkuna, Kustaa : Etunimet ; Lempiäinen, Pentti : Suuri etunimikirja ; Joka kodin suuri nimikirja ; Uusi suomalainen nimikirja. Harvinaisimmista nimistä on Eero Kiviniemen Iita Linta Maria : etunimiopas vuosituhannen vaihteeseen.