Mistä löytyy vanhoja(1800-luku ja vanhempia) naisten ja miesten nimiä?

Kysytty

Mistä löytyy vanhoja(1800-luku ja vanhempia) naisten ja miesten nimiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamian nimikirjoja, joista löytyy vanhoja naisten ja miesten nimiä:

KIVINIEMI, Eero: Etunimiopas. Suomalaisen kirjallisuuden seura, 1993.
LEMPIÄINEN, Pentti: Suuri etunimikirja. WSOY, 1999.
VILKUNA, Kustaa: Etunimet. Otava, 1997.

Näissä kaikissa teoksissa on lueteltu vanhoja nimiä sekä nimien historiaa.