Otsikko
Mulla oli töissä muinoin kirja,jossa oli käsi/sormijumppaa,kuvina. Muistaakseni saksankielinen tai käännetty. oiskos jotain vinkkiä ?

Kysytty

Mulla oli töissä muinoin kirja,jossa oli käsi/sormijumppaa,kuvina. Muistaakseni saksankielinen tai käännetty. oiskos jotain vinkkiä. Aika vanha,olikohan fysioterapeutin tekemä.

Vastaus

Vastattu

En löytänyt kirjaa enää Helme-haulla, eikä Finna-hakukaan tuottanut kovin hyviä tuloksia. Siletä löysin vain Olavi Airaksisen Niska- ja ylaraajavaivojen ennaltaehkäisy, hoito ja kuntoutus Finna-haku

Amazon.com löysi saksankielisellä nimellä Fingergymnastik muutaman teoksen. Niistä tuo Hans-Christian Solkan kirja voisi olla kaipaamasi. Amazon.com