Sivulta 50 ei pääse eteenpäin, siis vsnhempiin kyssäreihin. siltä puuttuu se nuoli oikealla sivun alalaidasta. haluaisin lukea lisää.

Kysytty

sivulta 50 ei pääse eteenpäin, siis vsnhempiin kyssäreihin. siltä puuttuu se nuoli oikealla sivun alalaidasta. haluaisin lukea lisää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arkistosta on nyt otettu pois tuo rajoitus selailtavista vastauksista, eli nyt pääsee eteenpäin niin pitkälle kuin vastauksia riittää.

1 ääntä

Kommentit

aamulla pääsi eteenpäin, nyt ei taas