Siitä on pitkä aika kun olen viimeksi varannut kirjastosta ajan tietokoneelle, jotta voin käydä netissä. Nyt en tiedä enää miten se aika varataan?

Kysytty

Siitä on pitkä aika kun olen viimeksi varannut kirjastosta ajan tietokoneelle, jotta voin käydä netissä. Nyt en tiedä enää miten se aika varataan?

Vastaus

Vastattu

Jyväskylän kaupunginkirjaston toimipisteiden asiakastietokoneille ei tarvitse enää varata etukäteen aikaa, ja vapaat tietokoneet ovat ilman kirjautumista käytettävissä.