Saattaa olla että meillä on hävinnyt yksi lasten DVD Leroy ja Stich. Onko mahdollista, että tuon tilalle jonkin muun DVD:n?

Kysytty

Hei, saattaa olla että meillä on hävinnyt yksi lasten DVD Leroy ja Stich. Onko mahdollista, että tuon tilalle jonkin muun DVD:n?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto on maksanut käyttömaksun lainattavista levyistä, joten kadonnutta/turmeltunutta levyä ei voi korvata tuomalla toinen levy tilalle.
Kirjastolla on määrätyt DVD-ostopaikat, sekin sitoo, ettei muita levyjä voi ottaa tilalle.

Kirjan voi korvata tuomalla vastaavan kirjan (saman vuoden saman painoksen) tilalle, mutta elokuvien käyttömaksut sitovat DVD-aineiston korvaukset eri tavalla.

Kirjastokäynnin yhteydessä voi maksaa kadonnen levyn.