Otsikko
Sellisti- tai viulistisiskokset, joista toinen uhrautuu toisen uran vuoksi. Viime tai edellisenä vuonna(?) ilmestynyt elämäkerta tai voisiko olla…

Kysytty

Sellisti- tai viulistisiskokset, joista toinen uhrautuu toisen uran vuoksi. Viime tai edellisenä vuonna(?) ilmestynyt elämäkerta tai voisiko olla elämäkertaromaani? Kirjan tekijä ja kirjan nimi, jos löytyisivät!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Hilary ja Piers du Prén Hilaryn sellistisiskosta Jacquelinesta tekemä muistelmateos A genius in the family: an intimate memoir of Jacqueline du Pré. (ISBN=0099274787 tai 1856197530) Kirjaa ei ole suomennettu. Kirjan pohjalta on Anand Tucker tehnyt elokuvan Hilary ja Jackie, joka on ainakin täällä pääkaupunkiseudulla lainattavissa videona.