Löytyykö Aino Suholan -Jaettu jano,tänä iltana Jari Sillanpää-kirjaa?Näyttää musiikkiosastoa ja silti ettei ole tilattu??

Kysytty

Löytyykö Aino Suholan -Jaettu jano,tänä iltana Jari Sillanpää-kirjaa?Näyttää musiikkiosastoa ja silti ettei ole tilattu??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tarkoitat Kouvolan pääkirjastoa niin meiltä löytyy niteet sekä musiikkiosaston hyllystä että meidän varastosta. Näyttää olevan Valkealaa lukuunottamatta kaikissa Kouvolan kirjastopisteissä hyllyssä ja Valkealaankin sen saa nopeasti tilaamalla.