Kuinka löytäisin Helmetin sivuilta tietoa kaikista suomalaisista elämäkerroista ja muistelmista? Haluaisin siis tietää, kenestä kaikista suomalaisista on tehty…

Kysytty

Hei! Kuinka löytäisin Helmetin sivuilta tietoa kaikista suomalaisista elämäkerroista ja muistelmista? Haluaisin siis tietää, kenestä kaikista suomalaisista on tehty elämäkerta- tai muistelmakirjoja. Olen hakenut hakusanoilla elämäkerrat, muistelmat ja suomalaiset muistelmat, suomalaiset elämäkerrat, mutta hakujen tulokset suuntautuvat kaikenlaisiin yleisteoksiin.
Tiedosta kiittäen Saana

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Valitse hakupalkin alta "tarkennettu haku" ja sieltä alasvetovalikosta hakusanan sijaan aihe. Kirjoita hakusanaksi "elämäkerrat". Hakutulosta voi rajata tulosten vasemmalla puolella olevasta palkista: Suomeen sijoittuvia elämäkerroiksi merkittyjä kirjoja on Helmetissä 992 kappaletta.

Vinkki: Voit myös kirjoittaa etusivun hakukenttään suoraan "d: elämäkerrat" saman haun suorittaaksesi.