Otsikko
Elämäkertoja ja muistelmia tavallisista ihmisistä

Kysytty

Etsin kirjavinkkejä elämäkerroista ja muistelmista (ei väliä, onko moderni tai historiallinen), jotka on kirjoitettu kaunokirjalliseen tyyliin ja joiden keskiössä eivät ole julkisuuden henkilöt. Tara Westoverin Opintiellä oli tällainen, josta tykkäsin, ja sen kaltaisia hakisin nyt lisää – olisiko teillä vinkata kirjoja? Kiitos vastauksesta!

Vastaus

Vastattu

Tässä joitakin lukuvinkkejä:

Elomaa, Johanna: Sukellus valoon : Mikko Paasi ja uskomaton pelastusoperaatio

Grünfeld, Nina F.: Frida : tuntemattoman isoäitini sota

Heikkinen, Susan: Pullopostia Seilin saarelta : potilas numero 43

Kuegler, Sabine: Viidakkolapsi

McCourt, Frank: Seitsemännen portaan enkeli

Saahko, Lotta-Sofia: Koti kulttuurien välissä

Tuuri, Antti: Mies kuin pantteri : Wahlroosin elämä

Walls, Jeannette: Lasilinna