Löytyykö Suomesta useastakin kirjastosta Kurt Cobainin elämäkertakirjoja ja päiväkirjoja? Olisin todella kiitollinen kaikesta tiedosta, sillä tahtoisin kovasti…

Kysytty

Löytyykö Suomesta useastakin kirjastosta Kurt Cobainin elämäkertakirjoja ja päiväkirjoja? Olisin todella kiitollinen kaikesta tiedosta, sillä tahtoisin kovasti löytää sellaisia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nämä teokset on suomennettu: Sandford, Christopher: Kurt Cobain. Helsinki.Like, 1996-2004 ja Cobain, Kurt: Päiväkirjat.
Helsinki.WSOY, 2003.

Molempia kirjoja on hyvin saatavilla mm. pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa (www.helmet.fi).

(Englanniksi: Borzillo-Vrenna, Carrie: Kurt Cobain : the Nirvana years : the complete chronicle; Cobain, Kurt:Journals; Cross, Charles R.:Heavier than heaven : a biography of Kurt Cobain; Kurt Cobain : the Cobain Dossier; Cobain, Kurt: Kurt Cobain & Courtney Love in their own words.)