Sarja tai elokuva haussa. Saattaa olla ruotsin tai norjankielinenkin ehkä, mutta voi olla myös englanniksi. Äiti ja lapsi kulkevat junalla tai metrolla. Pois…

Kysytty

Sarja tai elokuva haussa. Saattaa olla ruotsin tai norjankielinenkin ehkä, mutta voi olla myös englanniksi.

Äiti ja lapsi kulkevat junalla tai metrolla. Pois jäädessä äiti törmää matkalaukkunaiseen ja kamat leviävät laiturille. Tällä välin hänen n. 6-8 -vuotias tyttö kidnapataan vastakkaiseen suuntaan kulkevaan junaan. Matkalaukkunainen ja kidnappaaja ovat rikoskumppaneita. Tapausta tutkimaan tulee yksi nainen, jota eivät tutkijamiehet oikein haluaisi työyhteisöönsä. Kaappaajat lähettävät laatikossa tytön vaatteet ja hiukset. Tyttö viedään alastomana ja ehkä kuolleena jonnekin aukiolle tms, viejä kulkee autolla mutta matkustaa osan matkasta myös laivalla. Jatko jäi vaivaamaan. Mikä leffa/sarja?

Vastaus

Vastattu

Kollega ehdotti ruotsalaista jännityssarjaa Rikostutkija Bergman. Sarjan ensimmäisen kauden ensimmäinen jakso sopii kuvaukseesi. MTV:n jaksokuvauksessa kirjoitetaan seuraavaa: " Siviili Fredrika Bergman aloittaa työt Tukholman poliisin resurssiryhmässä ja kohtaa heti vastustusta. Työt alkavat vauhdikkaasti, kun pieni tyttö siepataan rautatieasemalla."

Sarja perustuu Kristina Ohlssonin Fredrika Bergman -dekkareihin.

https://www.mtv.fi/sarja/rikostutkija-bergman-33005232001/jakso-1-epatoivottu-1-osa-1339896