Miksi yhdessä Pulmuset-sarjan jaksossa Kelly sanoo, ettei ole käyttänyt sukkahousuja sen jälkeen, kun oli 7-vuotias? Hänellähän on monessakin jaksossa…

Kysytty

Miksi yhdessä Pulmuset-sarjan jaksossa Kelly sanoo, ettei ole käyttänyt sukkahousuja sen jälkeen, kun oli 7-vuotias? Hänellähän on monessakin jaksossa sukkahousut. Vitsihän tuo tietenkin on, mutta aika outo vitsi mielestäni.

Vastaus

Vastattu

Vastaajistamme ei valitettavasti löytynyt ketään Pulmuset-fania, joka olisi osannut vastata tähän. Osaisikohan joku palvelumme seuraajista vastata?

0 ääntä

Kommentit

Tulee mieleen, että kun kyseinen hahmo on kuvattu sellaiseksi stereotyyppiseksi blondiksi, niin hän sitten toteaa ilmiselvän tosiasian epätodeksi.