Saisnko listan kaikista komiteanmietinnöistä, joissa käsitellään arkistointiasioita, siis Kansallisarkiston (ent. Valtionarkisto) roolia arkistotoimessa.

Kysytty

Saisnko listan kaikista komiteanmietinnöistä, joissa käsitellään arkistointiasioita, siis Kansallisarkiston (ent. Valtionarkisto) roolia arkistotoimessa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Komiteanmietinnöt (+ muuta asiaan liittyvää materiaalia) löytyy Eduskunnan Selma tietokannasta. Kannattaa käyttää asiasanahakua arkistot. Myös sanahaulla Valtionarkisto voi hakea.
http://www.eduskunta.fi/kirjasto/

Myös painetut komiteamietintöluettelot 1859-1994 löytyvät Eduskunnan kirjastosta.

Komiteanmietinnöt ovat kokoelmissamme ja lainattavissa.