Löytyykö itsenäisyyspäivän vastaanoton vierasluetteloita netistä. Jos ei niin voiko niitä missään selata. Sähköisessä muodossa haku olisi helpompaa. …

Kysytty

Löytyykö itsenäisyyspäivän vastaanoton vierasluetteloita netistä. Jos ei niin voiko niitä missään selata. Sähköisessä muodossa haku olisi helpompaa.
Sukulaiseni on joskus sodan jälkeen ollut noissa juhlissa mutta kukaan ei muista milloin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanottojen vierasluetteloita ei ole digitoitu. Kansallisarkisto säilyttää Tasavallan presidentin kanslian arkistoa, josta kyseinen tieto voisi löytyä. Kannattaa siis ottaa yhteyttä Kansallisarkistoon ja tiedustella asiaa sieltä.