Etsin joululta 1983 olevia Iltalehden artikkeleja tai näköislehtiä. Osaatteko neuvoa, onko teillä digitaalisessa arkistossa vanhoja Iltalehtiä taikka mistä…

Kysytty

Etsin joululta 1983 olevia Iltalehden artikkeleja tai näköislehtiä.

Osaatteko neuvoa, onko teillä digitaalisessa arkistossa vanhoja Iltalehtiä taikka mistä voisin saada käsiini vanhoja artikkeleita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä Iltalehti on luettavissa eMagz-palvelun kautta, mutta valitettavasti sen arkisto ulottuu vain vuoden taakse. Iltalehden omien sivujen arkisto ei ulotu edes niin kauaksi.

Kansalliskirjastossa Helsingissä Iltalehteä voi tutkia mikrofilmiltä tilaamalla etukäteen filmit lukusalikäyttöön https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/50431/lomake.html