Löytyykö Helsingistä kirjaston lehdistä seuraavaa lehteä ja artikkelia: Valokuva-lehti 7/1981, Jonsson, Sune: "Yhdeksän ajatusta 1/125 sekunnista" -artikkeli…

Kysytty

Löytyykö Helsingistä kirjaston lehdistä seuraavaa lehteä ja artikkelia: Valokuva-lehti 7/1981, Jonsson, Sune: "Yhdeksän ajatusta 1/125 sekunnista" -artikkeli. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston Pasilan kirjaston varastossa on Valokuva-lehden vuosikertoja, vaikka lehti ei vielä Helmet-haun kautta löydykään. Sieltä löytyy myös kysymäsi vuosi ja artikkeli. Lehteä ei lainata, mutta saat sen Pasilan kirjastossa luettavaksesi tai kopioitavaksi.

Kirjaston osoite on Rautatieläisenkatu 8, sisäänkäynti osoitteesta Kellosilta 9, puhelinnumero tietopalveluun
310 85001. Aukioloajat (kesällä 6.6.-21.8.2005)
ma-to 10-20 ja pe 10-18.