Mistä saa kirjastoon tulleita lehtiä v. 1998 käsiinsä? Esim. Kotiliesi, Tiede 2000, Duodecim, Mielenterveys?

Kysytty

Mistä saa kirjastoon tulleita lehtiä v. 1998 käsiinsä? Esim. Kotiliesi, Tiede 2000, Duodecim, Mielenterveys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat kyseiset ja lukuisat muutkin vanhat aikakauslehdet varmimmin Helsingin pääkirjastosta Rautatieläisenkatu 8. Lehtiä ei sieltä lainata, mutta voit ottaa niistä tarvitsemasi kopiot. Kirjastoon tulevat lehdet näet internetistä osoitteesta http://www.lib.hel.fi, valitse sieltä linkki "lehdet". Lib-Press-tietokannastamme selviävät myös lehtien säilytysajat.