Helsingin Matkailuyhdistys ry on tuottanut toiminnastaan 70-vuotishistoriikin DVD-muodossa. DVD:ssä käsitellään mukavasti myös sekä Suomen, Helsingin että…

Kysytty

Hei,

Helsingin Matkailuyhdistys ry on tuottanut toiminnastaan 70-vuotishistoriikin DVD-muodossa. DVD:ssä käsitellään mukavasti myös sekä Suomen, Helsingin että matkailun historiaa 70-vuoden ajalta yleisellä tasolla. Tästä syystä DVD sopii hyvin oppimateriaaliksi erityisesti matkailun koulutusohjelmiin sekä ammattioppilaitoksiin että ammattikorkeakoulutasolle. Sen hinnasta en tällä hetkellä tiedä inah lopullista hintaa, mutta se on täysin omakustanteinen ja hinta halpa. Mitä kanavaa käyttäen voisimme tarjota sitä näille kirjasoille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hankintaehdotuksen voi jättää sähköisesti kaikille HelMet-kirjastoille www.helmet.fi -sivulta tai Helsingin kaupunginkirjastolle www.lib.hel.fi -sivustolta.