Otsikko
Sain lahjaksi lapsena satukirjan . Kirjasta ei juuri paljoa ole jäljllä. Saako tätä kirjaa mistään. Kirja oli aivan ihana ja olisi mykava lukea se vielä tai…

Kysytty

Sain lahjaksi lapsena satukirjan . Kirjasta ei juuri paljoa ole jäljllä. Saako tätä kirjaa mistään. Kirja oli aivan ihana ja olisi mykava lukea se vielä tai saada itselle. Kirja on Kirjaliton Olipa kerran... kannet punaiset ja etusivulla kuvana lumikki ja seitsemän kääpiötä, punahilkka. Takakannessa hiirulainen ja ovi puun sisälle. Grimmin satuja .

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on tämä kirja.

Olipa kerran
Niukkanen, Laila ; Grimm, Jacob ; Grimm, Wilhelm ; Perrault, Charles
Kirjalito 1977.
Ulkoasu
[89] sivua : kuvitettu ; 27 cm

Kansialanimeke: 8 klassillista satua Grimmin ja Perraultin satumaailmasta.
Julkaisija     Östersundom : Kirjalito 1977.
suomeksi kertonut Laila Niukkanen
ISBN     951-28-0009-8 sidottu

Kirjaa kannattaa etsiä vaikkapa divareista tai nettikauppapaikoista. Tosin sinne on tallennettu tietoja vaihtelevasti ja Olipa kerran -nimellä voi tulla turhan monta osumaa. Varmaan löytyy paremmin jos lisää tuon kannessa esiintyvän alanimekkeen: 8 klassillista satua Grimmin ja Perraultin satumaailmasta.