Otsikko
Minä vuonna ilmestyi Anni Swanin satu Kuinka Lystikki sai heiniä?

Kysytty

Minä vuonna ilmestyi Anni Swanin satu Kuinka Lystikki sai heiniä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anni Swan julkaisi kuusi Satuja lapsille luettavaksi -
kokoelmaa vv. 1901-1923. Kuinka Lystikki sai heiniä sisältyy todennäköisesti johonkin näistä. Oulun kaupunginkirjaston kokoelmista löytyvät ainoastaan Satuja I
(1901) ja Satuja IV (1912). Näistä kummassakaan ei mainittua satua kuitenkaan ole. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä yliopiston kirjastoon jatkohakua varten.