Saanko unohtuneen pinkoodin sähköpostitse?

Kysytty

Saanko unohtuneen pinkoodin sähköpostitse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Unohtuneen tunnusluvun eli pinkoodin tilalle on hankittava uusi. Tunnusluku on ainoastaan asiakkaan muistissa, ja kirjaston tietokannasta näkee ainoastaan sen, onko asiakkaalle annettu pinkoodi.

Uuden tunnusluvun saat kaikista Helmet-kirjastoista. Sitä ei lähetetä sähköpostitse. Ota mukaasi kirjastokortti ja henkilötodistus.