Saanko hankittua kirjastokorttiini tunnusluvun netin kautta vai täytyykö marssia suoraan omaan kirjastoon?

Kysytty

Saanko hankittua kirjastokorttiini tunnusluvun netin kautta vai täytyykö marssia suoraan omaan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tunnusluku tehdään asiakkaalle ensimmäisen kerran kirjastossa. Henkilöllisyys tarkistetaan. Tunnusluvun voi tämänjälkeen vaihtaa netin kautta. Ota kuvallinen henkilöllisyystodistus mukaan.